Opinion: From Geek to Hot Babe

9:51 AM

Assalamualaikum,


Haa, korang perasan tak perubahan orang-orang kat atas ni? Entri ni khas untuk lelaki dan perempuan especially high school students, haha. Korang yang nak mengimbau kenangan lalu pun boleh juga. Aku tak halang. Harharhar.


High School Years

Masa kat sekolah menengah dulu, aku selalu nampak budak perempuan kena buli dengan budak lelaki. Well, taklah semua. Sebab ada juga perempuan yang memang sejak kecil lagi ditakdirkan menjadi hot stuff dan digilai ramai. Ada juga perempuan yang kena tunggu sampai lepas sekolah menengah, baru berubah jadi hot stuff. Sebab lepas sekolah menengah ni kebanyakan perempuan dah pandai jaga diri. Jaga diri as in, kekemasan, kebersihan dan dah pandai nak grooming. Tahu benda yang sesuai dan benda yang tak sesuai dengan bentuk badan sendiri. Jadi, chubby-chubby pun boleh nampak menawan tau!


Jadi, sedikit nasihat untuk para lelaki, jangan lah kejam sangat dengan budak perempuan kat sekolah tu. Ketahuilah yang dorang pun berpeluang untuk jadi hot bila besar nanti. Masa tu, menyesal dah tak berguna. Perempuan ni pula akan ingat kalau korang perlakukan dia dengan kejam. Harharhar. Aku pun masih ingat pembuli-pembuli zaman sekolah menengah aku. Korang nak ngorat aku yang hot stuff sekarang ni memang tak ada harapan! Harharhar. Peduli apa aku nak perasan kat blog aku sendiri.



Para Gadis Sekalian
Jangan risau! Anda rasa diri anda tak menarik sekarang? Nanti selepas zaman sekolah menengah, korang akan jadi hot se-hot Megan Fox! Okay, itu tak jamin. Ciss, padahal apa yang aku nampak sekarang ni, budak sekolah menengah dah ramai yang hot-hot kot. Produk-produk pun ibarat cendawan tumbuh selepas hujan. Senang je dapat akses. Tak apa. Buat gadis-gadis yang rasa diri tak hot tu, jangan risau! Yang penting, jangan risau sangat tentang rupa paras korang. Sentiasa confident dan akan ada someone yang baik untuk korang. Jaga diri tau!

Thank you, bye bye:)

You Might Also Like

0 Comment(s)